Задоволені клієнти, що постійно повертаються та рекомендують Вас близьким, – це заповітна мрія будь-якого бізнесу. Одначе реалізувати в реальному житті це вдається далеко не кожному.
На зустрічі відповімо на питання:
▸ Що первинно: сервіс чи продаж?
▸ Як працювати з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових?
▸ Що роблять українські компанії- революціонери в сервісі?
Експерт:
Анастасія Владичинська – експерт No1 з сервісу в Україні, засновник Vladychynska Consulting, автор та викладач Першої в Україні Школи сервісу kmbs. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу у Східній Європі за методологією DiJuliusGoup. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Провідний спікер національних і міжнародних форумів і конференцій. Навчалась в університеті для спікерів у Нью-Йорку.
Це необхідно:
▸ Власникам малого й середнього бізнесу
▸ Керівникам компаній та підрозділів
▸ Маркетологам та сервіс-командам
Вартість квитка 400 гривень
Квитки за посиланням :
https://2event.com/events/1857266